Publisher
ČTK
22.12.2015 21:15
Czech Republic

Brno


back to article
2 comments
tramvaj do Líšně
Ing.arch. Josef Myslivec
| 24.12.15 03:57
Byla to tehdy velká škoda, že se ta trať vyřadila z provozu. Vítám snahu dnešní radnice, že se skutečně začíná zajímat o své obyvatele a že tuto akci podpořila.Ta trať do Líšně je velmi potřebná.
těšíme se na tramvaj
Švehlová
| 30.08.17 10:21
Na tramvaj už se velmi těšíme. Lokalita u budoucí konečné se značně rozrostla, počet obyvatel zde několikanásobně vzrostl zejména o mladé rodiny s malými dětmi, které zrovna teď se pomalu začínají dorůstat do věku středoškoláků, což znamená nutnost začít se přesunovat z místa bydliště do škol ve městě. Nejistější doprava aktuálně je tramvají č.8, na kterou je nejlépe dojít pěšky ..cca 10min, protože na ostatní spoje ve špičku prostě není spoleh a v zásadě všechny se zadrhnou v kolonách (kruháč u Slatiny, křižovatka Trnkova-Novolíšeňská(u Lídlu), Stará Osada) takže není jak jinak se z Líšně solidně dostat. Tramvaj č.8 se však velmi rychle zaplní, i když interval je krátký, protože i uprostřed sídliště vyrostly nové lokality s byty, s obyvateli podobného věkového průměru jako ve Staré Líšni.
Add new comment
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.