Pořadatel
Galerie VI PER

Místo konání
Vítkova 2, Praha 8

Začátek
po 12.11.2018 19:00

Odkaz
http://www ...
Přednášky



Vložil


zpět na článek
Přednáška architekta Andrease Rumpfhubera se bude točit kolem změn modelů práce v západních industrializovaných krajinách v 50. a 60. letech minulého století, jejich důsledků v produkci architektury a našich měst a jak od té doby stále ovlivňují náš subjektivní pohled na svět. Historie v jeho podání je úzce spjata s využitím a rozšířením kybernetické logiky. Zmíní objev „tvorby kancelářské krajiny“, projekt Mobile Office Hanse Holleina a další poválečné projevy aktivismu související s konceptem nemateriální práce a jak to vše souvisí s naší koncepcí bydlení.

Andreas Rumpfhuber je architekt a teoretik architektury, který žije ve Vídni. Vede kancelář Expanded Desig, je autorem či spoluautorem knih Architektur immaterieller Arbeit (Vienna, 2013), The Design of Scarcity (Moscow, 2014), Modelling Vienna: Real Fictions in Social Housing (Vienna, 2014), Wunschmaschine Wohnanlage (Vienna, 2016) a Into the Great Wide Open (Barcelona, 2017), byl hostujícím pedagogem v oboru strategie prostoru a navrhování na škole architektury Muthesiovy Akademie umění v Kielu, na Státní akademii umění ve Stuttgartu a na Technické univerzitě ve Vídni vede ateliérovou výuku urbanismu. Více na www.expandeddesign.net.

Veřejný vzdělávací program Visiting Editors je projektem platformy Fake Cities True Stories ve spolupráci s Galerií VI PER v Praze a kulturním prostorem PRAHA Fórum pro architekturu a média v Brně. Kurátorka: Maria Topolčanská
0 komentářů
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.