Multifunkční hala v areálu brněnského výstaviště otevře příští rok na podzim

Vložil
ČTK
22.10.2025 23:45
Brno


Brno – Budovaná multifunkční hala v areálu brněnského výstaviště otevře příští rok na podzim. Dělníci dodělávají opláštění budovy a střechu, která na některých místech ještě není uzavřená. Vevnitř pracují na technologiích, jako jsou rozvody. Novinářům to dnes řekl předseda představenstva městské společnosti Arena Brno a radní Petr Kratochvíl (ODS). Aréna také získala partnera, podle kterého ponese název. Je jím telefonní operátor T-Mobile ze skupiny Deutsche Telekom.

Budování městské haly začalo v září 2023. Původní náklady byly 4,4 miliardy korun. Nyní jsou asi o půl miliardy vyšší. Po dokončení stavba nabídne 30 různých druhů využití, bude mít kapacitu až 13.300 diváků a 1300 parkovacích míst. "Plánujeme, že se tam ročně uskuteční kolem 100 akcí. Přes 60 procent programu budou tvořit koncerty českých i světových hudebních jmen, rodinná show a další kulturní akce. Významnou část zaujme sport. Aréna se stane domovem hokejového klubu Kometa Brno. Už nyní máme potvrzené pořádání různých evropských šampionátů i mistrovství světa," řekl Kratochvíl.

Operátor T-mobile uzavřel smlouvu s městskou společností na dva roky s opcí na další rok. "T-Mobile je mezinárodní, silná a technologická firma. Za partnerství jsme šťastní," uvedl Kratochvíl. Hala podle něj nebude brněnská nebo jihomoravská. "Vnímáme ji jako doplňující prvek infrastruktury České republiky, aby se Česká republika mohla ucházet o pořadatelství mezinárodních událostí," poznamenal.

Finanční podmínky partnerství Kratochvíl sdělit odmítnul. Dodal však, že provoz haly zabezpečí více příjmů, například klubová sedadla, patra se skyboxy nebo vnitřní reklama.

Podle primátorky Markéty Vaňkové (ODS) přinese spojení s operátorem špičkové technologie, které zajistí kromě jiného konektivitu.

"Arénu považujeme za bránu k výjimečným zážitkům, která propojí světy sportu, kultury a zábavy a našim zákazníkům přinese opravdu skvělé výhody. Připravujeme například možnost přednostního nákupu vstupenek, soutěže, řešíme i speciální zóny," uvedl Petar Babić, obchodní ředitel segmentu rezidentních zákazníků a člen vedení společnosti T-Mobile Czech Republic. Dodal, že hala bude mít logo "T", které se bude měnit i podle různých příležitostí.
0 komentářů
přidat komentář

Související články