Zdroj
CRESTYL
Vložil
Tisková zpráva
03.11.2009 11:45

zpět na článek
3 komentáře
v Opavě to jde - v Olomouci v žádném případě
Eva
| 03.11.09 12:04
„Vzhledem k významnosti náměstí pro celou Opavu zástupci města navrhli, aby o variantách řešení hlasovali i obyvatelé. Proto nám město umožnilo umístit návrhy v prostoru Informačního centra, kde má každý obyvatel Opavy příležitost se vyjádřit ke zpracování náměstí a dát svůj preferenční hlas."
Gratuluji Opavanům. Za to v Olomouci se zastupitelé města a hlavně betonář Zatloukal bojí jako čert kříže hlasování obyvatelstva o betonové hrůze tzv. středoevropského fóra.
v Olomouci to jde také
betonář
| 04.11.09 09:57
Pokud vím, "betonář Zatloukal" postupoval stejně - studie byla vystavena, a každý měl možnost se k ní vyjádřit.
Nic to ale nemění na tom, že jak v Olomouci, tak v Opavě by měl výsledek vycházet z architektonické soutěže.
ad betonář (zřejmě firma Zapa)
Jiří
| 04.11.09 06:43
Pravda je taková, že v Olomouci v Muzeu umění byla vystavena jedna (kdoví zda celá) Šépkova studie SEFa po dobu cca 1 až dvou týdnů. Žádná jiná konkurenční studie vystavena nebyla. Nebyly vystaveny ani studentské práce na toto téma. Občané města Olomouce neměli možnost jakkoliv o Šépkově studii hlasovat. Mohli pouze napsat své dojmy do obvyklé návštěvnické knihy. Nikdy a nikde nebylo zveřejněno, co aspoň tam v návštěvnické knize, bylo občany Olomouce napsáno.
Kvalitní architektonické dílo by přeci mělo vzejít z architektonické soutěže celé řady návrhů. A třeba z opakované soutěže. Návrhy by pak měly být, tak jako v osvícené Opavě posouzeny občany, kteří rozhodnou co ve svém městě chtějí mít za stavbu.
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.