Zdroj
Vít Lukáš
Vložil
ČTK
04.01.2010 11:40
Ústí nad Labem


zpět na článek
1 komentář
Kubatown forever
Pietro
| 05.01.10 02:55
Výletní restaurace zatím vypadá i přes prapodivnou rekonstrukci, z které by dostal každý památkář psotník, vypadá relativně slušně. V každém rozumně vedeném městě by se zastupitelé zasadili o to aby na přístavbu restaurace, která je dominantou města, aby byla vypsaná veřejná soutěž. Jediné, co je veřejné, je veřejné tajemství. Veřejným tajemstvím v Kubatownu je, že budoucí stavitel hotýlku je tlačen do podoby která vznikla v nejmenovaném ústeckém, který velmi úzce spolupracuje s ústeckým magistrátem. Bez jakékoliv soutěže tento atelier získává zakázky jako je rekonstrukce atria ústeckého magistrátu, rekonstrukce Lidického náměstí v souvislosti s výstavbou podzemního parkoviště (studiem se změnila v prováděcí projekt), rekonstrukce ústeckého muzea, "revitalizace městského centra", "revitalizace ulice malé hradební" neboli změna městské ulice na betonové 2 podlažní koryto pro automobilovou dopravu. O kvalitě hotelu se můžete přesvědčit zde: http://www.usti-aussig.net/diskuze/cist/nazev/19-pristavba-v etruse Ústecký magistrát protěžuje tento atelier na úkor ostatních architektů, kteří mají velmi mizivou šanci předvést svůj um na veřejných zakázkách. Respektive město vypisuje výběrová řízení, které ho se zůčastňuje úzká skupina místních stavebních firem, která s tímto atelierem spolupracuje. Zajímavé je, že nejdříve se objevují studie z tohoto atelieru a pak následují útržkovité informace z magistrátu. Máte také podobnou zkušenost z vašeho okolí?
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.