Trojská škola

Otevřená jednofázová projektová architektonická soutěž

Vyhlašovatel
Městská část Praha 7 – Troja

Místo konání
Trojská 211/110, Praha

Termín vyhlášení
11.7.2018

Termín odevzdání
pá 14.9.2018 15:00

Odkaz
http://cceamoba.cz ...
Soutěže



Vložil
Jan Kratochvíl

zpět na článek

Úkolem soutěže je optimalizovat stávající program a doplnit jeho kapacity dle potřeb provozovatelů. Důraz je kladen na oddělení provozů základní školy a gymnázia. Každý z nich bude mít samostatný, bezbariérový vstup logicky orientovaný k veřejnému prostoru. Kromě stávajícího pozemku č. 314/1 (s budovou pod č. 315) má škola nově k dispozici městský pozemek č. 294/1, na který je možné umístit provozy, které jsou na výuku navázány volněji (jídelna, aula, školní psycholog a preventista). O této novostavbě samospráva uvažuje jako o komunitním centru, ve kterém mohou probíhat také různé slavnosti a kulturní akce městské části. Všechny navrhované provozy musí mít adekvátní sociální zařízení. Zadavatel počítá s investicí 50 miliónů Kč bez DPH. V této částce není zahrnuta cena vybavení interiéru. Při návrhu je nutné dbát i na poměr mezi návrhem a rozpočtem v rovině investiční i provozní.

Ceny a odměny

cena: 275 000 Kč cena: 200 000 Kč cena: 100 000 Kčodměny: 50 000 Kč

Porota

Tomáš Bryknar (starosta MČ Praha 7 - Troja)

Kateřina Tůmová (zástupkyně ředitele ZŠ Trojská)

Štěpán Valouch (ov architekti)

Markéta Zdebská (BY architects)

Matěj Draslar (agps)

Radim Jendřejas (ředitel Trojského gymnázia)

Tomáš Drdácký (zástupce starosty)

Martin Neruda (Martin Neruda architektura)

0 komentářů
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.