Brněnský Prior byl situován tak, aby zabránil jakémukoliv rozšíření nádraží. To mi Zdeněk Řihák potvrdil a musel tento požadavek Útvaru územního plánování respektovat. S Dr.Ing. Rudolfem Nedvědem jsme ale přišli na to jak to nádraží rozšířit a rekonstruovat, aby mohlo nádraží v centru zůstat. Dokonce jsme tehdy měli i dohodu s vedením Prioru jak Prior do nádraží provozně zapojit. To je dnes hlavní důvod k tomu, že Prior musí dolů. Nová zástavba je uvažována tak, aby rozvoji nádraží zcela zamezila. Škoda. Kauza stavby nového nádraží bude pokračovat další desetiletí s neznámým výsledkem.
... to je tak, když se udělá větší chyba, aby se tím zakryla nějaká chyba starší. Na tohle jsme u nás v Českých zemích experti! (Kupříkladu zástavba pankrácké pláně v Praze "malými českými mrakodrápky" je toho rozkošným důkazem.) Máte to holt v tom Brně taky pěknej švindl, pane architekte (7:- /)
Kolem roku 2035 začne znovu diskuze o brněnském nádraží, které se sice nebude již moci rozšířit pro uvedenou zástavbu. Bude se muset proto upravit na stávajícím půdorysu.
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.