V pátek 10. listopadu 2006 bylo v Drážďanech slavnostně otevřeno nově zrekonstruované hlavní vlakové nádraží od britského architekta Normana Fostera. Historická kovová konstrukce zastřešující nástupiště byla pečlivě zrekonstruována a mezi tyto nosníky bylo nataženo 30000 čtverečních metrů PTFE fólie (s částečným podílem Teflonu) na kterou byla z vnější strany natažena vrstva ze skleněných vláken. Budova drážďanského nádraží pochází z roku 1898 a navrhli ji Ernst Giese a Paul Weidner. 240 metrů dlouhou a 120 metrů širokou stavbu tvoří hmotná vstupní hala s kamenným obkladem a prostor nástupišť, který je zaklenut třemi lehkými kovovými nosníky. Po škodách napáchaných druhou světovou válkou se nádraží dočkalo od soudruhů z NDR amatérské rekonstrukce (např. oblouková konstrukce nástupišť byla zastřešena dřevěným bedněním). Foster odstranil všechny poválečné úpravy a vrátil nádraží jeho původní lehkost. Info>