Vložil
ČTK
04.08.2014 16:05
Pardubice

Jaromír Walter


zpět na článek
2 komentáře
žulové kostky
betonář
| 06.08.14 08:03
Ještě jsem neviděl žulovou kostku, která by popraskala vlivem zatížení dopravou. Nejedná se spíš o relativně tenké žulové desky? S trakčním vedením bývá problém jednoduchý - město vlastní minimum domů, a když soukromí vlastníci s opětovným uchycením vedení na fasády nesouhlasí, bohužel nezbývá než do ulice osadit stožáry.
Ad kostky
ferdos
| 06.08.14 12:03
Spíš mě napadá, zda nejde o problém konstrukce zastávek, které nevydrží zatížení dopravou. Ani kostky položené do betonu na masivní železobetonovou desku nevzdorují brzdícím a rozjíždějícím se autobusům nebo trolejbusům donekonečna - tvoří se koleje, kostky se uvolňují, dochází k zatékání a rozpadu základové desky... (Od podobných pokusů cca z přelomu 80-90. let se třeba ve Zlíně ustoupilo)
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.