Vložil
ČTK
11.10.2013 15:35
Praha


zpět na článek
4 komentáře
MÁME DRAHÝ MOST- hurá
pražačka
| 13.10.13 05:50
Jak je toto vůbec možné? předchozí zpráva z r. 2011 na dané téma (viz odkaz na archiwebu zde http://archiweb.cz/news.php?type=&action=show&id=11020 ) uvádí:
"..Trojský most má propojit Holešovice a Troju. Původně měl stát asi 400 milionů korun, po pozdější změně konstrukčního a architektonického řešení se však cena zvýšila téměř třikrát, o zhruba 720 milionů korun. .." Autoři si dílo samozřejmě pochválili, viz: http://koucky-arch.cz/141/
Už se někdo zamyslel nad tím,, zda tato nehorázně předražená konstrukce navíc nepoškodila obraz vltavského údolí? Relativně úzké údolí "muselo" být z nějakého důvodu prakticky zaplněno velkým obloukem a hustou sítí závěsných lan... Dosavadní pražské mosty (kromě železničního) si vystačily s jednoduchým tvarem, které s vodorovnou mostovkou a zábradlím nekonkurují městské krajině. Nyní tedy MÁME DRAHÝ MOST, skutečně nepřehlédnutelný obraz doby, a město další dluhy, například na opravu Šlechtovy restaurace na dohled od skvělého mostu (málem do souvisejícího tunelu pilnou činností Metrostavu propadlé) zase nezbude a přitom se na dokončení tohoto mostu čekalo...prostě zíráme, Bémovo dědictví je bezbřehé.
...Komentář z filmu Bílá paní...
šakal
| 14.10.13 09:05
..."My můžeme mít dneska jen to, co jsme si sami udělali. A tak teda taky máme!"...

http://jdem.cz/8ess7

..."Furt s tou pravdou - drž hubu a plav!" (7;- D)
šakale
Tomáš Vích
| 14.10.13 12:10
10 bodů!
... Chi, chi, chi...
šakal
| 14.10.13 01:52
... Díky! (7;- )) ... (7:- /)
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.