Zdroj
dezeen.com
Vložil
Petr Šmídek
09.05.2007 21:00

zpět na článek
6 komentářů
vida, jde to i bez aut
robert
| 10.05.07 10:27
Jméno Foster ve zprávách mi připomnělo soutěžní Normanovu čočku nad Reichstagem, která by se mi líbila na točně na Letné. Vše ostatní pod zem.
to bych si nebyl tak jistý
Mouser
| 10.05.07 02:52
Myslím, že věta o dopravě bez aut je spíš idealistickou bublinou, než budoucí realitou. Ačkoliv jsem velký zastánce MHD, bez individuální dopravy to prostě nejde. Představte si třeba, že máte vézt autobusem nově zakoupenou postel nebo zkrátka nějaký objemnější náklad. A jestli budou autobusy zastavovat po 200 metrech, tak nechci vidět ty jízdní doby.
Pěkné
Asmodeus
| 10.05.07 03:45
To se mi poměrně líbí... A Foster je čím dál tím častěji vidět.
foster....
...
| 10.05.07 09:48
fostera nemam rad ....ma sice zajimave projekty akorat ze je z velke casti podle meho nazoru jen kopiruje od ostatnich...napr. jeho hotel serenia, kde keho navrhy apartmanu a soukromych vil jsou velmi podobne ekologickemu centru ktere k¨navrhoval kaplicky(bohuzel nerealizovano) a tak je to i u mnoha jinych projektu....
bez aut a bez metra
robert
| 11.05.07 08:25
V Praze při povodních, kdy se utlumil provoz aut a metro bylo pod vodou, fungovaly jenom autobusy a byl to luxus takto jezdit. Provoz byl neuvěřitelně plynulý. Dokážu si představit městskou dopravu autobusy a obsluhu nákladními dodávkami na plyn. Jak by se tady všem krásně žilo.
bez aut
Mouser
| 11.05.07 04:57
Dostáváme se trochu mimo téma, ale musím reagovat. Povodně byly něco jiného, to byl dočasný stav a někteří lidé si tedy na tu chvíli zvykli. Obsluhu nákladními dodávkami na plyn si tedy představit nedokážu, pakliže by měla být individuální. Prostě místo mne a mého auta poveze náklad dodávka? A ještě za to budeme platit, že. Ale to je jedno, zkrátka existují situace, kdy je použití IAD rozumnější než snaha za každou cenu jezdit MHD (a třeba tím i otravovat ostatní cestující). Jé, kdyby každý používal auto jen v takovýchto nutných situacích, provoz by byl stejně krásně plynulý, ale to je bohužel utopie. Stejně tak ovšem město bez aut.
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.