Vložil
ČTK
17.09.2006 10:15
Šumperk


zpět na článek
2 komentáře
Kulturní zařízení
Hanka
| 01.11.06 09:29
Upozorňuji na snahy z posledních dní vybudovat v místě kotelny kasino nebo diskotéku, tedy kulturní zařízení.
V tomto případě je hypermarket přínosem zejména:
- je rozhodně užitěčnější,
- je bezpečnější (zejména v noci pro pěší, kteří využívají chodníku do Temenice),
- má čistější okolí (není pozvracené a pokálené jako u nedalekých pohostinství),
- je využitelný pro všechny věkové kategorie,
- žádní další ožralci a vysoký hluk.
Není tedy opravdu hypermarket menším zlem?
Hypermarkety - mor českých měst
Pietro
| 01.11.06 06:49
Šumperští radní mají rozum, a i to že dají na hlasy svých voličů.
Hypermarket = gigantická asfaltová plocha parkoviště, poletující igelitové sáčky, reklapní letáčky, opuštěné vozíky, fasády plné velkoplošných reklam a to nemluvím o zahradnických úpravách okolí, jaké jsou například uschlé pahýly vysazených stromů, sešlapaná křoviska a neposekaná tráva.
A v neposlední řadě drobní obchodníci nemohou konkurovat nízkým cenám potravních řetězců.
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.