Zdroj
Česká komora architektů (www.cka.cc)
Vložil
Tisková zpráva
12.07.2010 11:50
Soutěže


zpět na článek
12 komentářů
vysledky
dwoika
| 17.10.10 12:31
Aniz bych se ucastnil, zverejnene vysledky me zajimaly.... nicmene vzhledem k tomu, ze se tam pry ani neposilalo cd?.... dalsi pozoruhodna soutez, paklize mi neco neuniklo.
neuniklo
jack
| 18.10.10 07:43
pokud cekate protokol o prubehu, vystavu nebo katalog, tak asi nebude nic, jak rikate ani cdecko nechteli ... a nejaky obhajeni rozhodnuti poroty aspon v 5 souvislejch vetach ? zapomente ... v oznameni o vysledku se jako soutezici dozvite, ze jste dostal 50 bodu, bez jedinyho radku vysvetleni za co a proc, nedejboze kdyby se nekdo chtel odvolat ,,,

cela soutez vypada jako takova predvolebni zaplata za mariansky namesti, spotovni halu a letiste, aby novinari a lidi moc nervali, ze se tu na architekturu kasle

timto nechci kritizovat vitezny navrh ( jeste sem ho nevidel ) ale sem rad, ze tu bude barak od cizincu, protoze podle webu vypadaj velmi schopne, tak to snad bude pekny
kdo vyhrál?
| 19.10.10 08:20
a kdo to vlastně vyhrál? sice jsem se zúčastnil, ale nikdo mi nenapsal ani mejla....pořád čekám na obálku, že vyhraju, a ted tady čtu, že prej nějací cizáci
vam nerekli ?
jack
| 19.10.10 09:00
vyhral atelier SLA z Bratislavy clovek by cekal spis nekoho z Rakouska, ale toho se tu asi nedockame ...
výsledky
naštěstí nezůčastněný
| 19.10.10 09:16
jaký je web autorů?
nikde nic.

komora mlčí?
kritizuj, až si zjistíš informace, Jacku!!
Vašek
| 28.10.10 11:57
1. výstava prý bude na radnici
2. protokol je na stránkách komory - jsou tam i komentáře k jednotlivým návrhům
3. ten argument s tou záplatou je ubohá hovadina
4. návrh je opravdu nejlepší - určuïtě lepší než ten Váš
reakce na - dwoika
Eva
| 28.10.10 12:14
cd se posílalo
omluva Vaskovi plus par dotazu ...
jack
| 28.10.10 04:46
... dobre, s kritikou sem vybehl driv, nez sem si dukladne overil fakta. Moje chyba, OMLOUVAM SE, pouceni pro priste. Cela tahle diskuze by ale nevznikla v momente, kdyby nekdo na magistratu byl schopen sestavit jednoduchy mail o 4 vetach : dekujeme za ucast v soutezi, vysledky sou takovy a takovy, vystava bude tam a tam, katalog bohuzel nebude, protoze nejsou penize. Co je na tom tak tezkyho ? 2 minuty prace, aby se lidi, ktery na tom delali treba 2 tydny, dozvedeli jak sou na tom ?

Zadny uredni lejstro s razitkem, proste jeden a pul radku podle selskyho rozumu. Nevim zda jste zamestnancem magistratu, ale vas prispevek na archiwebu by vsem tehle problemum predesel, kdyby byl publikovan na webu c-budejovice.cz. 2 minuty ...

Ad1/ A kolik lidi (specialne z ty problemovy mensiny) asi tak na tu vystavu na radnici prijde ?

Ad2/ Mate pravdu, je tam, je to podle soutezniho radu, neda se na to rict ani popel. Stejne jako na soutezni podminky, presne podle vzoru z CKA. Ale zkuste se zeptat zucastnenych, co si o jejich urovni mysli. Kdyz uz je tam na meste nekdo promazava, tak by aspon nemusel smazat cisla odstavcu, na ktery se odkazuje ... vite, ona je to smlouva a kdyz tam neco chybi, tak je dost dobre napadnutelna ...

Ad3/ Hovadina to treba je, ale ne vetsi nez to, ze se dela soutez na dum za 30 milionu a ne za 300 (sportovka) nebo 500 (letiste). Tak mi to nejak vysvetlete, jaka logika v tom je, ja se vam rad znovu omluvim, ze nevidim ten genialni rozmer ... ani moc necekam, ze mi odpovite ...

Ad4/ Chtel sem napsat bez komentare ... ale abysme si rozumeli, ja ten navrh nevidel. To znamena ze o nem nemuzu rict ani slovo. To, jestli je lepsi nez muj, je dohadovani na urovni malych deti na pisku, kdo ma hezci babovku, o to tady vubec nejde ... hodnoceni prubehu souteze a hodnoceni souteznich navrhu jsou dve odlisne veci.

Vas argument, ze je vitezny navrh nejlepsi, by byl uplne zbytecny v momente, kdyby se vsichni mohli podivat na web mesta a tam byla zalozka architektonicke souteze a tam obrazky a zpravy a hodnoceni a proc a jak a nemusel byste nikoho presvedcovat. Od ceho je na homepage CB uredni deska ? Dava se tam kazde stavebni povoleni na blbou garaz nebo kanalizacni pripojku a ted se omlovam predem, jestli to tam bylo a v zaplave podobne dulezitych veci sem si nevsiml. Ve verejnych zakazkach si to najdou pouze zaintersovani lide podle ID a ne prumerny obcan, kteremu podobne veci musite vnutit.

Kdyz uz udelaji soutez, vybere se nejlepsi navrh, tak proc si to magistrat kazi takovymhle pristupem. Vzdyt by to mohla byt obrovska reklama, jak architekture, tak lidem z radnice, ze to s nami mysli dobre. Neco jako kluziste na namesti pres vanoce, vite kolik volicu na takovou blbost dostanete

a nakonec, kdybyste mel trochu casu, precist vsech 8 dilu ... http://www.archiweb.cz/news.php?action=show&type=1&id=5219
reakce na Jacka II.
Vašek
| 31.10.10 01:35
1) souhlasím, magistrát informovanost o výsledku a následnou publicitu podcenil.
2) kolik lidí na výstavu přijde, to opravdu nevím. Vzhledem k tomu, že bude v mezipatře úřadu, kudy všichni projdou, pak si myslím, že si všimne kdekdo.
3) souhlasím částečně - fakt, že ne na vše je soutěž má přeci mnoho důvodů. Jedním z nich je i to, že architektonická soutěž trvá - z pohledu úřadu, ale i politiků - strašně dlouho. Na realizaci podobných projektů tlačí čas, protože jsou placeny z EU a ty alokované peníze nepočkají. Neříkám, že toto je jediný důvod a netvrdím, že politika do toho nemluví..., ale ten ČAS je opravdu častým argumentem.
4) to "lepší, než ten Váš" bylo se smajlíkem a nebylo to myšleno špatně. To, že jste vítězný návrh neviděl - viz odpověď č. 1.
S pozdravem
Vašek
Komunitní centrum
Vašek
| 31.10.10 01:29
web autorů vítězného návrhu:

http://www.llsa.net/menu.htm
ok
jack
| 01.11.10 08:00
Nakonec s vami take vicemene souhlasim ve vsech bodech. Taky vim ze to neni tak jednoduche s EU, treba se to zlepsi, az nebudem dostavat nic a na vsechno si budem muset vydelat. Ja sem rad za to, ze mesto udelalo architetektonicko soutez i kdyz s drobnymy nedostatky. Treba tahle kritika prispeje k tomu, ze priste to bude uz perfektni (pookud to tu nekdo cte).

A jeste nakonec: vidite jak se celkem shodneme, kdyz si na par radcich vyvetlime, o co jde ? Proc podobnym zpusobem nemluvi mesto s obcany ? Tahle diskuze by mohla byt primo pod odkazem na magistratnim webu. Chapu, ze musi resit predevsim vecnou stranku veci a komunikace s nekterymi lidmi by asi nebyla takhle jednoducha, respektive vetsinu by asi ani nezajimala. Ja nerikam, ze tam nepracuji schopni a vstricni lide, ale pristup tech ostatnich jim tuhle jejich image dost kazi (zvlaste rada mesta v minulem volebnim obdobi)
web
arch
| 09.12.10 12:20
ich web adresa je : WWW.LLSA.NET
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.