Systém iotspot jako řešení pro kanceláře budoucnosti

Vložil
Tisková zpráva
11.10.2021 17:45

Nástup nových technologií umožnil změnit dosavadní způsob práce i tradiční pojetí kancelářského prostoru. Celosvětová pandemie covidu-19 tuto proměnu ještě urychlila, neboť se ukázalo, že spousta lidí může pracovat z domova a své místo na pracovišti využívá jen příležitostně. Kancelářské prostory tak nemusejí disponovat tak velkou kapacitou a jednotlivé stoly, respektive počítače může sdílet více zaměstnanců. Pro lepší orientaci a rezervaci pracovních míst slouží iotspot, systém inteligentního workplace managementu z řady Next Generation Office.

Práce z domova už dnes není ničím neobvyklým. Spousta firem na tento trend zareagovala změnou pracovních podmínek a přizpůsobila tomu i řešení kancelářských prostor v podobě sdílených pracovních míst. Nevyužitá pracovní plocha, respektive neobsazené pracovní místo totiž pro zaměstnavatele představuje provozní náklady navíc. Jak mít ale přehled o aktuální vytíženosti pracoviště? Jedním z možných nástrojů je inteligentní platforma iotspot, díky níž lze rychle a snadno vyhledávat volná pracovní místa, rezervovat si je a poskytovat vedení detailní údaje a analýzy využitelné právě k optimalizaci nákladů.

Společnost BACHMANN, která platformu iotspot nabízí, neustále monitoruje aktuální trendy a přináší inteligentní systémy určené pro kanceláře nové generace. Řešení této firmy jsou intuitivní, a tedy uživatelsky přívětivé, flexibilní a překvapí nejen vysokou funkčností, ale i moderním designem.

Rezervace pracoviště

Možnost volby pracoviště ocení nejen facility manažeři, HR manažeři a vedoucí pracovníci, ale i sami zaměstnanci. V mobilní aplikaci, která je zdarma dostupná na App Storu nebo Google Play, se stačí zaregistrovat pomocí firemního e-mailu a před odchodem do práce si zobrazit volná pracovní místa – ať už na celý den, nebo na konkrétní časový úsek. Díky integrované funkci vyhledávání je také možné zobrazit své kolegy nebo projektové partnery a zajistit si pracoviště v jejich blízkosti. V celkovém přehledu se všechna pracoviště zobrazují s barevným označením podle aktuálního stavu obsazenosti. Zaměstnanci tak okamžitě vidí, zda jsou ještě k dispozici volné pracovní stoly.

Vše přehledně jako na dlani

Konfigurační aplikace je snadno ovladatelná. Jednoduchost integrace řešení iotspot je díky tomu jednou ze zásadních výhod pro pracovníky odpovědné za kancelářské komplexy. Prostřednictvím podrobných a neustále dostupných vyhodnocení mají facility management, HR manažeři nebo vedoucí pracovníci k dispozici analýzy o využití pracovišť, a tím i cenné poznatky pro optimalizaci nákladů. Nejsou to však jen stoly, které lze v aplikaci sledovat. K zařízení lze připojit senzory, jež uživatelům umožňují monitorovat kapacitu a využití zasedacích místností. Další senzory měří – mimo jiné – teplotu a koncentraci CO2 a z dlouhodobého hlediska tak zajišťují kvalitnější vnitřní klima ve všech prostorách kancelářského komplexu. Celý systém samozřejmě stoprocentně splňuje přísné požadavky na ochranu osobních údajů.

Nástroj pro každý požadavek

Systém společnosti BACHMANN sdružuje veškeré výhody flexibilní práce, z nichž těží jak zaměstnanci, tak zaměstnavatelé, a to i během pandemie. Provozovatelé pracovišť mohou pomocí konfigurační aplikace v reálném čase snižovat kapacitu pracovních stolů a zajistit dostatečný odstup mezi kolegy. Další informace a všechny podrobnosti o řešení iotspot najdete zde, případně nás můžete kontaktovat na: next-generation-office@bachmann.com

0 komentářů
přidat komentář