Publisher
ČTK
21.10.2020 16:20

back to article
3 comments
Památka UNESCO za 200 litrů
Hájek
| 22.10.20 12:32
Majitelem nádraží je RailCity Vyšehrad s.r.o., jejímž jediným společníkem s vkladem 200 000 Kč i jednatelem je 61letá Renata Štemberová z Holešovic (Tusarova 15) – to ona má ty přemrštěné finanční požadavky? Strčit do lochu tuhle bílou kobylu, ale jak vůbec mohl stát dopustit, že někdo takový je "majitelem" takové stavební památky?!
jít k podstatě, jít ke kořenům, a jenom pravdu
Jose Carlos Sepulveda de Fonseca
| 22.10.20 09:28
Stát a jím plně vlastněná instituce české dráhy prodal v 2007 Vyšehradské nádraží !?! A za třináct let jej, to nádraží, bude stát vyvlastňovat?!?
Není něco shnilého ve státě Dánském?
Vlakové nádraží nemůže být v oblouku se v článku píše. A proč tedy například v Brně vlakové hlavní nádraží, či lépe koleje tam, v oblouku být mohou? A v tom oblouku tam jsou minimálně cca 140 let!
Opravdu není něco shnilého v tom státě .....?
ach Chozé...
Zdeněk Dolanský
| 23.10.20 08:10
Ach, Chozé, ale za to má ministerstvo dopravy u Vltavy takový krásný a hlavně veliký palác. Tam se vleze úředníků!
A správa železniční dopravní cesty a její majetkové ředitelství! No tam se to tak hemží chytrými a předvídavými úředníky.
Pane Chozé, prosím, buďtě smířlivý, vždyť on to daňový poplatník rád zaplatí.
Jen aby to vyšehradské nádraží nedopadlo jako těšnovské nádraží!
Add new comment
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve vyjímečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.