Adresa: Rumburská ul., železniční trať 828 Dresden – Ebersbasch – Zittau – Liberec, Varnsdorf, Česká republika
Investor:Josef Šusta, Varnsdorf
Realizace:2013


zpět na článek
4 komentáře
nerozbitnost vs estetika
tomcerny
| 21.03.14 08:29
Konečně vidím skutečně nerozbitnou zastávku, která má šanci přežít i vlak plný skandujících hooligans, kdyby se náhodou potloukali kolem. Škoda, že to je asi jediné pozitivum objektu.
Trochu rigidně působí neustálé opakování kocoura, i když to asi bylo přání zadavatele.
Industriál přece nejsou jen rezivějící plechy.
Skvělý je prostor na údržbu zastávky a prostoru okolo, to je snad poprvé, co tak malá zastávka něco takového má..
Nádraží Bělotín
Václav
| 16.07.14 03:55
Nevíte prosím vás, kdo projektoval nádraží Bělotín? Někdo z OHL ŽS? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/21/B%C 4%9Blot%C3%ADn%2C_n%C3%A1dra%C5%BE%C3%AD.jpg/1920px-B%C4%9Bl ot%C3%ADn%2C_n%C3%A1dra%C5%BE%C3%AD.jpg
Není to první soukromá zastávka
Franta
| 03.05.20 06:44
To je trochu hloupost, třeba taková zastávka Kaproun je ve vlastnictví a správě společnosti Jindřichohradecké místní dráhy, a.s. už od roku 1997.
Je to první soukromá zastávka
Baloo90210
| 10.01.21 07:00
je první v tom smyslu, že ji celou zafinancovala a realizovala fyzická osoba, ostatní dvě realizovaly právnické společnosti, nebo spolky
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve vyjímečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.