Korejská Space Prize je vypisována od roku 1983 jako soutěž se zajímavými tématy. Původní soutěžní klání pro korejské studenty bylo v roce 2001 rozšířeno do podoby mezinárodní soutěže. Každoročně má soutěž zajímavá témata a v poslední době se podařilo přilákat i zajímavé porotce (Kazuyo Sejima, MVRDV).
Tématem letošního 25. ročníku je Public Space, Public Force, Public Imagination - Program Shopping. Jeden z letošních porotců Park Youn-shim k letošnímu námětu napsal výstižný úvod, ve kterém se zabývá vlivem internetu na kulturu a vytváření veřejného prostoru, fenoménem internetového nakupování. Soutěžící by se měli zamyslet nad návrhem komerčních budov, které tyto vlivy na vytváření veřejného prostoru a nový styl nakupování vystihují. Studenti (resp. týmy max 3 studentů) se mohou zaregistrovat do soutěže do 31. srpna 2007. Hradí se účastnický poplatek 50 USD. Uzávěrka soutěže je 12. září 2007. V soutěži bude udělena jedna Grand Prize (5.000.000 KRW (cca 110.000 Kč) a nabídka zaměstnání v korejské SPACE GROUP), Best Prize (2.000.000 KRW) a tři další ceny po 1.000.000 KRW.
Zároveň probíhá 7. ročník soutěže pro studenty Interiérového designu s tématem 3.6.9 - soutěžící mají za úkol experimentovat s prostorem, který by vycházel z modulu 3 m, 6 m a 9 m. Termíny a ceny jsou podobné jako u architektonické soutěže.
Bližší informace naleznete na www.space-prize.com(malá rada: klikatelná jsou slova architecture a interior).