Tématem letošní Konference design & marketing jsou PRACHY

Zdroj
ZLIN DESIGN WEEK
Vložil
Tisková zpráva
11.03.2016 13:10
Přípravy druhého ročníku Konference design & marketing jsou v plném proudu. Hlavním tématem konference bude vztah designu, marketingu a peněz. Setkají se zde zkušení odborníci z obou oborů. Návštěvníkům představí svůj pohled a podělí se o své zkušenosti. Konference proběhne v úterý 26. dubna v Městském divadle ve Zlíně v rámci akce Zlin Design Week.

Celá konference se přesunula do Městského divadla z důvodu uzavření Velkého kina. Program tedy bylo nutné upravit, účastníci ale nebudou ochuzeni o bohatý program.

Design a marketing představují základní kameny každého produktu, značky či společnosti. Díky kvalitnímu designu a promyšlenému marketingu mohou vznik-nout produkty s opravdovou hodnotou a silné značky. „Téma ‚Prachy' obě oblasti propojuje. Špatný marketing může pohřbít i ten nejlepší design. Na straně druhé, ani ten nejlepší marketing neudělá z tuctového výrobku zázrak,“ vysvětluje Michal Skryja, manažer konference.

Jak je vnímán poměr kvality a ceny? Jakou hodnotulidská práce? Investovat více do designu nebo do marketingu? Na tyto a další otázky budeme společně s řečníky hledat odpovědi během druhého ročníku Konference design & marketing.

V této chvíli známe jména prvních čtyř řečníků. O své zkušenosti se podělí Michal Vlček, designér McLarenu, či Martin Pošta, ředitel Signal festivalu a producent designSUPERmarketu. Dále vystoupí Karel Mindless Novotný, uznávaný konzul-tant v oblasti marketingu a brandingu. Čtvrtým známým řečníkem je Petr Pištělák, managing partner konzultační firmy Profit Booster.

Vstupenky jsou v prodeji ve dvou vlnách. Pro studenty za 545 Kč, pro dospělé za 1 815 Kč včetně DPH. Akce je pořádána studenty Fakulty multimediálních komu-nikací UTB ve Zlíně. Více informací najdete na zlindesignweek.com/konference-2016/.
0 komentářů
přidat komentář