Do not follow this link, or your host will be blocked from this site. This is a spider trap.
PŘIHLÁSIT SE  (trvale)
Uživatel:
Heslo:
Zapomněli jste heslo?
Registrace nového čtenáře
archiweb

HLEDEJ v sekci     
Školy architektury

Volby děkana na brněnské FA VUT
Volby děkana na brněnské FA VUT Martin Rosa 09.12.05 18:55
Právě jsem si poslechl záznam ze včerejšího představení kandidátů (z důvodu nemoci jsem nemohl být v aule osobně).
Mou jasnou favoritkou je paní proděkanka Ryšavá.
Její program je konkrétní, má hlavu a patu, vychází z reálné situace, která nutně potřebuje změnu (navíc nejvíce odpovídá mému a Šmídkovu nedávnému předvolebnímu prohlášení). Předložená představa reorganizace ústavů spojená s vypsáním konkursů na jejich vedoucí by byla rovněž ku prospěchu věci - nastíněná struktura je jednoduchá a přehledná.
Nicméně za nejdůležitější bod programu bych považoval důraz na otevření fakulty vůči světu - paní proděkanka ukázala, že se v této problematice (už i z titulu své současné funkce) výborně orientuje a má naprosto jasnou představu, co je potřeba provést.
re Jiri Vitek 12.12.05 11:20
Ostatne, my si muzem myslet co chceme, dulezite je, co si o tom budou myslet senatori...Me Ryšavá až tak nenadchla, neb se v problematice dekana pohybuje dost dlouho, nebylo to az tak uchvatne a jako prorektory uvedla lidi zvenku, kteri o chodu skoly moc nemuzou vedet a jako vedeckou radu neuvedla nikoho...temer se o ni ani nezminila....Krom toho mam pocit, ze se bude bat s nasi strukturou poradne zatrepat...Ja bych byl pro Hurnika, ma to v hlave srovnane, neni to akademik, ale spis umelec, neboji se a jde po dreni, po veci...ale zalezi jak rozhodne senat.....sazim 50:50 bud vyhraje Rysava nebo dekan nebude zvolen a treba bude i nejake prekvapeni. Vsem zdar, archiwebu zvlast...
re re Martin Franěk 12.12.05 12:15
Jsem všema deseti pro arch. Ryšavou. Jednak jediná, podle mě, předvedla odpovídající výkon ohledně nástinu svého volebního programu a dále si myslím, že její změny jsou to, co potřebujeme. Je supr, že chce školu maximálně otevřít pro zahraničí, má spoustu kontaktů na venek, zkušeností s vedením ateliéru i jako proděkanka, atd... Arch. Hrubý by také nebyl k zahození, avšak spíše mluvil o ekonomice, což je sice palčivá otázka, ale chce to i něco navíc, proto jsem velice rád, že se dostal do velkého senátu a může se za fakultu bít na této půdě, bude to člověk ve správný čas na správném místě...Co se týče arch. Hurníka, neříkám, že je špatnou volbou, ale bohužel z jeho projevu jsem nepochopil, o co mu vlastně jde (mimo nové auly, kterou stejně nevím, kam by do naší boudy umístil *
Re - bůh Slunce dekadentní ... 12.12.05 13:38
Hurník je FANATIK!!!! Ježíš, toho né, prosím snažně!!! arch. Ryšavá - tu mi všickni chcéme, ne?
Nezávislost senátorů Ondřej Pokorný 12.12.05 15:32
Ryšavá změní sytém a na tom založí veškerou svoji iniciativu a množství odvedené práce. Výsledek však bude skoro stejný jaký je nynější stav akorát v jiném kabátě a pro studenty nijak zlomový. Radek Suchánek, ať je to jinak jakkoli fajn borec, nemá z mého pohledu v senátu co dělat, jelikož je to přímí podřízený proděkanky a přesvědčit o její volbě ostatní senátory z řad studentů nebude pro něj moc velký problém!!!!!!
Re: nezávislost senátorů Radek Suchánek 12.12.05 18:42
Zdravím. Ondřeji děkuji za upřímnost, ale pár poznámek k Tvému příspěvku přeci jenom mám. Do AS FA jsem byl zvolen, tj. ne jmenován, dosazen či tak něco... Hana Ryšavá je moje školitelka a rozhodně se necítím jako její podřízený. Věř tomu, že mám svoji hlavu a to co dělám, dělám ze svého nejlepšího vědomí a svědomí. Nic víc se k tomu nedá dodat. Měj se rs
re martinovi frankovi Jiri Vitek 12.12.05 18:59
Ja nic osobniho proti nikomu z nich nemam, ale pan architekt Hruby je takovy akademik..az mi to bralo dech. Ja sem napr nepochopil o co jde Hrubemu a stejne vsichni samo reknou ANO rozvoji a taak, no ale jak se to ma delat...? co uz, je to na senatu a na nas studentech je zbytek.. tak hura do prace.
Volby děkana na brněnské FA VUT Petr Šmídek 12.12.05 20:19
Jako v každé soutěži se i kandidáti na děkana snažili předvést v co nejlepším světle, naslibovat nesplnitelné, nic si nikým nerozházet a vyasbstrahovat svůj program na dřeň do bezduchých hesel, aby mu každý snadno porozuměl. Spíš než na dvouhodinové divadlo bych se kriticky podíval do historie na to, jaké výsledky kandidát dosud prokazoval. Podobně úspěšný totiž bude i ve své nové funkci. Přeji akademickému senátu FA pevnou ruku.
Osobnosti DUCH FA 12.12.05 22:55
Vážení kolegové, nejde přece ani tak o to, kdo co a jak slibuje nebo kdo si co jak představuje. Za mnohem důležitější považuji zvážit, kdo z kandidátů kam za dobu svého působení dospěl, jaké jsou jeho výchozí pozice pro funkci děkana a jaké tyto pozice nabízejí šance a příležitosti pro rozvoj fakulty architektury. Nemůžeme očekávat, že s novým děkanem dojde k zásadnímu obratu v dění na půdě školy, spíše by se mělo jednat o řízenou a postupnou koncepční práci, ne o revoluci. Vhodný kandidát by tedy měl být této koncepční práce schopen...
Jde také o to, zda je ten či onen kandidát schopen své předpoklady zúročit, zda bude respektován i svými odpůrci a zároveň zda bude i on sám schopen se svými odpůrci jednat s respektem k dobru fakulty. Domnívám se, že všichni kandidáti mají svá výrazná pro a proti. Pokud si představím kompilát se všech tří osobností, pak mi vychází téměř ideální děkan... Jelikož hulvátsví odpůrců nejspolehlivěji jako brnění otupí ženská křehkost a diplomacie, volím jako děkana - vyjednavače ženu. Jelikož je naše fakultička malá, pak volím za děkana - vyslance, jak bylo napsáno výše (já to však nemyslím ve zlém), pana akademika, neboť míti vyslance v akademických výšinách naší alma mater nemusí být k zahození. Nechť je pravicí třímající meč klestící cestu. A nechť levou paží od srdce je pak ten, kdo nemilosrdnou kritikou dokáže otevřít růžové hledí a mírnit přílišný akademismus! A VŠEM PLATÍ! NEPTEJTE SE, CO MŮŽE UDĚLAT DĚKAN PRO VÁS, PTEJTE SE, ČÍM MŮŽETE POMOCI DĚKANOVI A FAKULTĚ!
duchovi FA Lukáš Brus 12.12.05 23:29
neni nad dobrou radu
Nový děkan je prozatimně starý děkan. Petr Šmídek 15.12.05 07:47
AS FA vytvořil patovou situaci. Pět senátorů nevolilo. Haně Ryšavé scházel jeden hlas ke zvolení. Budeme jí držet palce v druhém kole. Vzpomeňte si na volbu prezidenta ČR. Chce to jen vytrvat.
Dekan? Student 15.12.05 20:07
Nevolil bych ani jednoho z techto kandidatu, protoze i kdyz nektere mam jako lidi rad, bojim se, ze na tuto funkci nema ani jeden z nich dostatecne schopnosti, rozhodne to bude krok zpatky oproti panu Chybikovi, ktery tomu daval podle meho nazoru opravdu vsechno a povazuji jej za velice schopneho cloveka a hlavne osobnost. Nevim jestli za dane situace muze byt navrhnut dalsi kandidat, ale doufam, ze se tak stane a bude to konecne nekdo, kdo by opravdu mohl byt skutecnym dekanem, za ktereho by se nemusela nase fakulta stydet.
Pocit Jan Kratochvíl 15.12.05 20:21
Hledáte supermana. Brno není Praha, Praha není Paříž, Paříž není Londýn. Jsem zvědavý, kdo budou další kandidáti na děkana. Začíná to být celkem zábavné
re Martin Franěk 16.12.05 15:20
Ámen....
Vize Fantazie 16.12.05 19:30
A co Karel Doležel? Taková zodpovědnost dokáže udělat divy! Určitě by se dokázal obklopit těmi správnými lidmi aby to fungovalo. Kdo jiný by byl schopný udělat fakultu takovou, jaká má být, fakultu našich snů?
re vize... Martin Franěk 17.12.05 18:49
no comment...
re re Vize Fantazie 18.12.05 22:53
Ano, jsem bujná, byl by to extrém. Ovšem daleko přijatelnější než třeba pan inženýr Meixner.
A co ja...? Mohelnik 18.12.05 22:56
Ja jsem tu taky...
re fantazie Martin Franěk 19.12.05 00:26
Já za sebe bych mnohem radši volil docenta Meixnera...Z mnoha důvodů...Např proto, že neustále nevolá jak je všecko húžasný... Komentář "A co ja...?" radši reagovat nebudu..
re fantazie Martin Franěk mclc mclc 19.12.05 00:55
Bullshit......ty nechceš aby na tomhle světě byly úžasné věci??? to seš teda prostoduchej... nevim co potom dělaš na FA ...a prosím..když neviš už co odpovědet tak to sem radši nepiš a zachovej si šarm.... mír všem
to MF Honza Weiss 19.12.05 01:24
beru to jako blbej vtip
šetři smajlikama
a to "z mnoha důvodů" bych chtel pls vysvětlit...
dik
re Martin Franěk 19.12.05 09:50
Jo, úžasné věci bych rád zažil... Ale s arch. Doleželem?? Já ho beru a chápu jako prvotřídního odborníka na dějiny a teorii architektury a jako velkou "bednu", jenže ono je něco jiného vyřvávat na chodbě a něco jiného pro danou věc udělat... Chápu, že někoho tento styl může nadchnout, bohužel mě ne.. Karel je fajn, bohužel jen někdy... (ty tečky jsou tam proto, že to nechcu dál rozmazávat..) Reagoval jsem pouze na poznámku Doležel a nebo Meixner... Neznamená, že bych vyloženě preferoval na děkan doc. Meixnera. Netuším, jestli by o post děkana vůbec stál. V každém případě, co jsem měl možnost poznat, sice nehlaholí po chodbách o tom a o tom, ale snaží si alespoň v počátcích zamést před vlastním prahem (ústavem), což mi přijde jako fajn věc. Věc, která možná není vidět na první pohled, ale o to je mi sympatičtější...
re re Martin Franěk 19.12.05 18:20
Tímto jsem se nechtěl ani jednoho z pánů dotknout. Oba jsou odborníci, dle mého názoru, na svém místě. A když jsem si to po sobě přečetl nechci aby vyplynulo, že na ústavu teorie architektury je nepořádek.. Spíš jsem měl na mysli snahu o celkovou restruktualizaci a koncepci daných předmětů... A "vyřvávat" je možná silné slovo zkrátka, je ho vždy plný dům.. S pozdravem MF
martine f. jirka v 20.12.05 00:54
Ty snad potrebujes od meixnera zapocet nebo co?
volba děkana Kawasaki 20.12.05 14:10
Já se byla na představení děkanů taky podívat a všichni tři kandidáti na děkana mě příjdou děsně extrémní.Možná je to jenom můj pocit, ale ani jeden z nich na tu funkci nemá dostatečné předpoklady (nejblíž je asi Ryšavá). Fandila jsem celý roky Chybíkovi, protože je to fajn člověk, ale přišlo mě, že za tu dobu, co je děkan dost sešel. Ptám se tedy. Je na fakultě vůbec někdo,kdo má všechny předpoklady tuto náročnou funkci vůbec zvládnout? Když jsme u toho Meixnera, tak ten má dost pevný názory a taky v lečems pořádek. Ale je asi dost rozumnej a do kandidatury se nežene.
to jirka v Martin Franěk 20.12.05 14:21
Tímto stylem já osobně zápočty neuháním. Ty které mám mít, tak mám... Rozhodně si nepotřebuju na archiwebu u někoho "dělat oko". Toto je můj svobodný názor a za ním si stojím.
dekan FA Lukáš Brus 20.12.05 17:55
Ahoooj vsichni horlive diskutujici

Vcera senat odhlasoval nove volby za ctyri mesice. (Navrh vetsiny clenu studentske komory o zrychleni voleb byl zamitnut) Da se predpokaldat, ze stavajici kandidati nebou kandidaturu opakovat (muj osobni tip) a tak vyvstava uplne novy problem...
Je potreba z nasi, studentske strany, sehnat noveho kandidata na dekana, reprezentujiciho prevladajici nazory studentu na současnou profilaci a formujici se budoucnost skoly. Je holt odveka pravda, ze ruzne generace maji na stejne veci ruzne nazory a nejlepsi vysledky prichazi z konfliktu mezi mladou energii a starsi zkusenosti. Proto by byla skoda, kdybychom do budoucnosti nasi skoly nepromluvili konkretnim navrhem. Timto Vas vsechny prosim, abyste ve sve fantazii (a hlavne v hmotnem svete) hledali dekana, cloveka ktery by danou funkci byl ochoten delat a zaroven byl moralnim prinosem pro skolu hlavne a nejen v oblasti architektury. Jakykoliv namet rad prijme kdokoliv ze studentske komory senatu, daneho kandidata bude mozno oficialne oslovit.. no a treba to vyjde jinak vsem vrele doporucuji prijit se podivat na zasedani senatu, ktera byvaji vesmes verejna, a chvili studovat aktivitu a nazory lidi, kteri dostali Vas hlas...stoji to za to

Lukáš Brus, clen AS FA
COOH Nšoči 20.12.05 22:55
Ohnivá voda je metlou lidstva. Nenechme, aby nám vládli ti, jež ovládla ona. Ti jsou hodni postu nejnižších, aby se postili v den narození Páně a hostii pozřeli, ni mešního vína.O_Sedlejme proto svoje koně, a vzůru do hor, aby na nás Dole žel nepadl, ni smutek nespadl. Střesme se těch, co za nás mlčí v senátu, střesme se těch, co jen křičí po drátu.
Lucko, má milá Kawasaki, pravdu díš.....nechtějme ty, co jsou níž. Nechtějme ty, co Pop_ulárně vykřikují "blaho všem" a třímají v rukou láhev a v hubě cígu. Nechtějme ty, co ztrácí věci...co když jednou ztratí hlavu? Nechtejme všchno změnit od základu! Ctějme čistý rozum a v duši klid, na frontách mír a v koši klíh, nechtejmě aby všude smrděl líh!
respect to nšoči Lukáš Brus 20.12.05 23:15
Až děkanův druhý přijde křest, snad senát srdcem nechá se vést
a v české škole respekt bude ke kandidátům kůže rudé
děkanem nechť Vinnetou jest!
vatukina Martin Franěk 21.12.05 01:02
A až bratr Shaterhand, svolá pak svůj rudý sněm, nechť je jeho ruka šťastná, ať zas všechno správně ťapká!!
česť práci 21.12.05 01:45
česť práci, drahí kolegovia, či už ste farby pleti od výmyslu sveta či inej
všetci indiáni, študenti, a najmä tí neustále aktívne dopĺňajúci a pozorne sledujúci zoznam na listine "šnúrkovej aféry"

akosi sa tu rozrýmovali povolebné reakcie
a keby sa tu takto vykryštalizovali aj mená potenciálnych adeptov na nášho nového dekana... česť tejto diskusii
stále sa vraví o hľadaní iného dokonalého človeka na túto " úžasnú" funkciu
v ovzduší ďalšieho predvolebného napätia tu beztiažovo lietajú čiesi mená...
súdružka cukrárka... pán čo včera opravil koľajnice v Bešeňovej...
alebo henten Ukrajinec! má uhrančivý pohˇlad keď stavia bednenie základov baráku pri českej

hej! ... javí sa mi to tu na toho vinnetoua
čistá hlava, svedomie, bré srdce... čo viac by sme mohli chcieť? hádam už len živú vodu

pozdravujúc a odvolávajúc sa na Lukáša , dúfam že na senátnom koberčeku sa stretnú ľudia rôznych farieb, avšak s postojom tolerantným k farbe inej

s hlasom pozitívne podfarbeným vás ešte raz srdečne pozývam

Zuzana Ľašová
člen AS FA VUT
Howgh 21.12.05 10:56
...Howgh

Vinnetou
člen AS FA VUT
Pozdravy z Liberce adam 21.12.05 22:28
Tak jsem si trochu prostudoval posledni troje dekanske volby na technikach. V Liberci byli dva kandidati. Jeden vyhral, druhy prohral. Ten, ktery prohral, pak spolu s dalsimi tremi kandidoval v Praze a tam vyhral. Takze tu mame tri prazske porazene, a pokud budeme postupovat stejnou logikou, zde je seznam potencialnich kandidatu: Jiri Mojzis, Vladimir Slapeta a Regina Loukotova. A v zaloze predchozi dvojnasobny vitez z Liberce bez rozdilu vah - Martin Roubik.
fantazie podruhé: A co Peter Cook? Martin Rosa 27.12.05 21:02
http://www.sme.sk/clanok.asp?vyd=&rub=print_kult&cl=2449297

Přidat příspěvek
Předmět:
Autor: Email:
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.

Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve vyjímečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.
Burza práce
Aktuálně
Kalendář akcí
arrow
Prosinec 2017
arrow
Denní zprávy
e-SHOP
BLOG - poslední články
Poslední komentáře
BLOG - poslední komentáře
TOPlist © archiweb.cz 1997-2017
Všechny materiály zveřejněné na těchto www stránkách podléhají autorskému zákonu (č.121/2000 Sb.). Publikování nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu provozovatele zakázáno.
archiweb.cz využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ČTK.