Do not follow this link, or your host will be blocked from this site. This is a spider trap.
PŘIHLÁSIT SE  (trvale)
Uživatel:
Heslo:
Zapomněli jste heslo?
Registrace nového čtenáře
archiweb
JAP
HLEDEJ v sekci     
Školy architektury

Odvolání na ČVUT
Odvolání na ČVUT Katka Gabrielová 21.04.08 21:05
Chtěla bych se zeptat zda je tu někdo koho letos vzali na odvolání na FA ČVUT? A když už sem píšu, tak vás zvu na svoje aktualizované stránky: www.g-art.wgz.cz
odvolání jj 22.04.08 20:33
Taky jsem neuspěla, co už... Snad někdy jindy, někde jinde...
odvolání Kate 23.04.08 18:47
Taky mi zamítli odvolání..
to Katka Gabrielová ms 28.04.08 15:13
Ahoj a ty ses tedy dostala nebo ne?
re: ms Katka Gabrielová 28.04.08 21:32
ne ne nedostala...
odvolání rez 29.04.08 08:17
myslela jsem, že na odvolání se dobírá až po zápise ten počet lidí,který se nezapíše. Jaktože vám to zamítli už teď?
re:rez ha 29.04.08 13:59
Podle zákona o školách se můžeš jednak proti rozhodnutí o nepřijetí odvolat a nebo nechat "zařadit". O oboje musíš písemně požádat. Máš tak "dvojitou šanci" být přijata... i když letos na odvolání nepřijali údajně nikoho. Ale pochybení proti kterému se můžeš odvolat (např. nepoměr mezi jednotlivými komisemi, kdy se ti u jedné ptali jak se ti líbí na škole a ve druhé tě zkoušeli z dějin umění) je však fakultou brán jako tvrzení proti tvrzení a škola se brání tomu tyto případy prošetřit. Navíc jsem zjistila, že v protokolu jsou psány úplně jiné věci, než s tím čím tě komise mučí a hodnocení studenta neodpovídá např. psychologickému posudku zpracovaným odborným psychologem, ale napíšou tam to co se jim hodí, aby mohli projít s maximálním počtem požadovaných bodů (to znamená letos 76) děti známých, kteří obdrželi z talentovek, matiky a deskripce a testů 41bodů. Ty když máš kolem 50 a u komise dostaneš 25bodů, tak máš smůlu, i kdybys měla sebe lepší talentovky, tak se místo tebe může na architekturu dostat matikou nabiflovanej blbeček, který měl z talentovek jen kolem 10bodů... je v tom paradox, ale ať žije naše školství a Fakultou architektury ČVUT nastavený systém lehce ovlivnitelného přijímacího řízení zvlášť.
br 29.04.08 15:24
Nesouhlasím:
1) Matiku se asi těžko někdo nabifluje, buď chápe nebo nechápe, to by se jinak musel naučit celou sbírku zpaměti, což je nereálné.
2) Rozdíl mezi komisemi podle mého názoru nebyl až tak obrovský. Chápu, že zisk 25 bodů považujete nefér, ale získat 35 bodů není automatické, je to prostě další část příjmacího řízení.
3) A to, jestli se tam dostaly děti známých atd., jsou vždy jen spekulace, a věřím, že snad jen ojedinělé případy, takže pochybuji, že na konečný stav bodové hranice to má nějaký vliv. Takže je blbost, se tímhle ohánět.
4) Forma příjmacího řízení na FA ČVUT je předem daná, tak se jí teď nedivte.
re:br ha 29.04.08 15:45
K bodu 1) je rozdíl mezi výukou matematiky na střední odborné škole a na gymplu zaměřeném na matiku a nebo na jazyky... není stanovený mezník, kde ona matika "končí" a začíná v 1.semestru. Mohu matematice rozumět, chápat, úrčastnit se olympiád, ale pokud tam dostanu něco, co ve škole probíráme až po přijímačkách, tak mám prostě smůlu - asi v tomto případě fandím státním maturitám, když se nedokáže říct matika bude obsahovat to, to a to, a tím se končí. Další se zopákne v prvním semestru.
Neberu nefér zisk 25bodů - beru nefér to, že je opravdu velký rozdíl mezi pohovory v jednotlivých komisích. Nevím jestli jste budoucí student, nebo hodnotitel, ale rozdíly byly a to značné. Mělo by to být jak na FSv - pohovor ano, ukaž co umíš, předveď se, ale žádné hodnocení. Každé bodové hodnocení je subjektivní záležitostí, která může ovlivnit pozitivně i negativně výsledek.
..a formě přijímacího řízení se nedivím, je bohužel postavena tak jak je a podle mého názoru špatně.
re:br ha 29.04.08 16:06
Pro zajímavost jsem si otevřela zprávu o průběhu přijímacích zkoušek... sečetla jsem průměr a zjistila jsem, že průměr bodů po absolvování talentovek a všech testů byl 44,85. Vezmu-li v úvahu, že kolem průměru se pohybovala zhruba polovina studentů, tak pak opravdu záleželo na komisi, kolik studentů doporučí a kolik ne - +35 je cca 80, +25 je 70.. tak a kdo má právo rozhodovat o tom, ten tu bude studovat a ten ne?!? Viděla jsem tam holku, která měla docela dobré práce, u komise byla 5minut a k základu 50bodů získala 15bodů, takže ani neudělala přijímačky... vedle do komise šel kluk, který ani nevěděl proč se hlásí na architekturu, že by radči na práva, že to zkusil jen tak... u komise byl stejnou dobu, zeptali se ho jestli vidí z okna nějakou památka a jakou a v jakém je slohu a odešel s 35.
re: ha fhhkadf 29.04.08 17:50
Vy vsichni delate, jakoby jste na pohovoru Katky byli.. A na tech ostatnich samozrejme taky. ze muzete srovnavat ze komise jsou nefer.. Myslim, ze nehodnotili jen to, ze jte nabiflovani a dritite pamatku za pamatkou jako telefonni seznam.. O to jim asi neslo, spis chteli videt, ze jste clovek s vlastnim nazorem, ze mate zajem a taky ocenovali priznani k tomu, ze nekdo neco nevi... Vetsina mych kamaradu dostalo 35 bodu u pohovoru a kazdy jsme meli uplne jinou komisi a to nejsme nadrceni z nejakych dejin umeni, ale proste jen nasim zajmem o architekturu...
re: fhhkadl ha 29.04.08 18:09
Máš pravdu u Katky jsem nebyla taky moje psaní nebylo o ní, asi nebyla jediná - a kouknul si se na její stránky?
Re: fhhkadf Katka Gabrielová 29.04.08 18:22
Wow tady se to rozjelo.... já nejsem nadrcená dějinama! Sice z nich maturuju, ale především mam zájem o architekturu ... Ty komise byli opravdu různy... spolužáci co se tam dostali měli každý jinou komisi.. jednoho se ptali (což mě nejvíc dostalo) co dělá rád za sport a co ho baví ve volném čase nijak zvlášť se o architektuře nebavili a dostal 35... dalšího na jeho rodné místo a co má rád za stavbu... další zase na výstavy...tihle všichni dostali 35 a měli menší základ bodů jak já....bylo to různý mě bohužel zkoušeli z dějin... jinak čekam i na to zařazení to by měli vědět snad v půlce července.. Ikdyž když to tak pozoruju co je kolem téhle školy za cvrkot někdo říká tohle druhý tamto prakticky pak člověk neví co si má myslet...osobně se mi tam čím dál tim méně chce.....začínam uvažovat o tom , že je pravda co tvrdí lidé, kteří vyšli dříve... v to že z ČVUT se stala továrna na projektanty a ne na architekty.
Re: ha Katka Gabrielová 29.04.08 18:23
Děkuji , že se ti moje stránky líbí..
Re: vsichni misa 29.04.08 19:58
Mne osobne se treba taky ptali na zaludnosti typu: Podle ceho Daniel Liebskind vytvoril okna na novem zidovskem muzeu v Berline. Odpoved: rozlozenim Davidovy hvezdy. Dalsi otazka: co ma spolecneho Davidova hvezda a Frank. O Gehry? ... A takovy zaludnosti.. Na ceskou architekturu se me vubec nezeptali, myslela jsem ze odchazim tak s 5 bodama a dali mi plny pocet bodu, protoze mi rekli, ze jsem si to mozna ani neuvedomila, ale odpovedela jsem jim na vsechno a kdyz jsem neco nevedela, tak taky rikali, ze se jim libi, ze jsem to natvrdo rekla, ze jsem nedelala takovy to hmmmmm, ehm, no.... Dalsi moje kamaradka, co byla ndrcena jako blazen, protoze ucit se nekolik hodin v kuse ji problem nedela, vyhorela na banalite a myslim, ze ta nadrcenost z ni vylozene tekla, dostala taky 25 a ze 74 bodama je neprijata... Mozna se ptali na sport, ale asi to melo nejaky ucel, si myslim aspon ja.. Jinak co se tyce tech 35 bodu, sla jsem posledni z nasi skupiny a jedina jsem dostala tech 35 bodu, takze to opravdu nedali kazdemu... Jinak stranky jsou hezke
Re: vsichni misa 29.04.08 20:29
Mne osobne se treba taky ptali na zaludnosti typu: Podle ceho Daniel Liebskind vytvoril okna na novem zidovskem muzeu v Berline. Odpoved: rozlozenim Davidovy hvezdy. Dalsi otazka: co ma spolecneho Davidova hvezda a Frank. O Gehry? ... A takovy zaludnosti.. Na ceskou architekturu se me vubec nezeptali, myslela jsem ze odchazim tak s 5 bodama a dali mi plny pocet bodu, protoze mi rekli, ze jsem si to mozna ani neuvedomila, ale odpovedela jsem jim na vsechno a kdyz jsem neco nevedela, tak taky rikali, ze se jim libi, ze jsem to natvrdo rekla, ze jsem nedelala takovy to hmmmmm, ehm, no.... Dalsi moje kamaradka, co byla ndrcena jako blazen, protoze ucit se nekolik hodin v kuse ji problem nedela, vyhorela na banalite a myslim, ze ta nadrcenost z ni vylozene tekla, dostala taky 25 a ze 74 bodama je neprijata... Mozna se ptali na sport, ale asi to melo nejaky ucel, si myslim aspon ja.. Jinak co se tyce tech 35 bodu, sla jsem posledni z nasi skupiny a jedina jsem dostala tech 35 bodu, takze to opravdu nedali kazdemu... Jinak stranky jsou hezke
Re: Misa Katka Gabrielová 30.04.08 07:14
Děkuji ..... Ze mně teda žádná nadrcenost netekla :-D (ta holka musí být blázen)... dějiny mě baví A hlavně architektura... a jaký den si byla u komise?? ..někdy totiž byli komise kdy dali skoro všem 35 a jindy kdy ne...stejnak se to ale nedá posuzovat do karet jim nevidíme....... Jinak když je tady těch pár lidí co mají o tu architekturu zájem jaký máte názor na Metropol Parasol ??? Několika metrové "houby" tyčící se nad Sevilou?? Podle mě je to super nápad a já futuristický architektuře fandim
Metropol Parasol? pipe 30.04.08 08:07
To příliš nechápu. U podobným projektů je vždy otázkou, zda to bude s těmi lidmi a jejich aktivitou tak slavné jako na vizualizacích (hlavně tam nahoře) - a jak to bude na místě vypadat třeba po několika letech. Ale "icon project" to bezesporu je... Co konkrétně na tom má být ten architektonicko-futuristický super nápad, prosím pěkně?
Re: pipe Katka Gab. 30.04.08 17:05
Tak třeba to, že někdo měl nápad udělat stavbu připomínající tvar propojených hub ... není moc normální aby, se nad tržišti tyčity "houby".... a co stavby od Future systems líbí se vám/ti??
> Katka Gab. pipe 30.04.08 18:55
Nenormálnost myslím sama o sobě neznamená kvalitu (ani nekvalitu) - proto jsem se ptal na konkrétní důvody. V každém případě je odivuhodné, že někdo takový nápad dokázal dopracovat, prosadit a realizovat. Jinak stavby (i projekty) Future Systems případ od případu, do toho bych se raději nepouštěl....
Re Pipe GKatie 30.04.08 23:52
Já jsem myslela to, že někdo si vezme inspiraci ať už kdekoliv ( zde houby) dopracuje projekt podle toho a ještě jej prosadí.... podle mě je potřeba mnohem více takhle odvážných architektů ..a pak také mnohem více investorů schopných investovat své peníze do takovýchto staveb...
nechat se "zařadit" Jana 02.05.08 10:01
Ahoj, chtěla jsem se zeptat na to zařazení. O to se muselo taky žádat do 30 dnů, nebo to můžu poslat kdykoli (třeba teď) popřípadě jak to mám formulovat do dopisu. Neví o tom někdo něco bliššího?
zařazení GKatie 02.05.08 15:45
To mělo být taky do 30 dnů....
... Patrice 06.06.08 12:21
no koukal jsem na tvé stránky .... a s tvým uměleckým nadáním si musela získat za talentovky minimálně 28 bodů ... no spíš 30 b ... protože nároky byly fakt ubohý ....
to jestli ses nedostala, tosi toho fakt asi moc jinýho nepředvedla (no možná si chytla špatnou komisi)
mě právě naopak zachránili talentovky proti matice ... a bohatě to vyšlo
CVUT LucyT 06.06.08 14:43
Ja jsem se na CVUT dostala,celkem jsem mela myslim 91 bodu....jak nekdo psal u pohovoru se mi vyplatilo narovinu rict ze neco nevim,nez si vymyslet. Nakonec tam ale nejdu ---> nadeje pro ty,co stale cekaji. Myslim,ze nas takovych bude vic,co se nakonec rozhodli pro jinou skolu Jinak zdravim Katy....Lucka z Telce
všem gabina 09.06.08 19:59
ahoj lidi, je mi líto že jste se nedostali, je to divný ale proto jsem nedávala odvolání, pač jsem věděla že to tak dopadne. Já taky neměla štěstí u pohovoru. vím že jsem měla málo bodů z prvního kola(51) ale doufala jsem že to nějak zvládnu ve druhém. Kamarádka den před tím byla na tom nastejno a dostala se díky jiné porotě než já. bohužel jsem byla přidělena takovému starému morousovy který si na mě vychutnával své komplexy a ti ostatní dva radši drželi pusu..vím že to bylo nestravedlivý, ale já jim v lednu ukážu mějte se a nedej te se..pokud Vás to baví, nenecháte si nějakýma blbýma lidma změnit váš názor na architekturu.....
re gábina vga 10.06.08 08:14
Dej si bacha - musíš mít o 15 bodů víc než ostatní - podívej se do podmínek k přijetí ke studiu. Pokud budeš dělat zkoušky podruhé za rok, musíš mít minimum ne 72, ale 87!!!
15 bodů br 10.06.08 10:35
To není pravda, přečti si tohle (zdroj: www.fa.cvut.cz): Uchazeči, kteří na fakultě architektury ČVUT již v minulosti jednou neúspěšně studovali, byli nebo jsou studenty Bc. nebo Mgr. programů na stavebních fakultách a fakultách architektury technických univerzit v ČR , vstoupí do přijímacího řízení s „handicapem“ 15 bodů (před zahájením přijímacího řízení jim bude odečteno 15 bodů).
re br vga 10.06.08 12:44
tak to změnili, protože jsou podmínky stejné jako letos, ale když to tam "věšeli" tak to tam bylo jinak..
fa k 19.10.08 23:59
vga, mas to nejak popletene. 15 bodu se pricita ten, co studovali/studuji na nejake architekture/stavarne

Přidat příspěvek
Předmět:
Autor: Email:
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.

Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve vyjímečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.
Burza práce
Aktuálně
Kalendář akcí
arrow
Prosinec 2017
arrow
Denní zprávy
e-SHOP
BLOG - poslední články
Poslední komentáře
BLOG - poslední komentáře
TOPlist © archiweb.cz 1997-2017
Všechny materiály zveřejněné na těchto www stránkách podléhají autorskému zákonu (č.121/2000 Sb.). Publikování nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu provozovatele zakázáno.
archiweb.cz využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ČTK.